Máte svoj web, ale čo ďalej?

Prekonali ste všetky nástrahy webdizajnu, popasovali sa s HTML, javascriptom, alebo s jednoduchým webbuilderom a vytvorili ste si nový web. Blahoželáme! Urobili ste prvý krok do sveta digitálneho marketingu. Prvý, ale určite nie jediný. Naopak, tá pravá práca sa len teraz začína. Aby váš web efektívne fungoval a prospieval vášmu biznisu, nestačí ho totiž len mať. Musíte neustále pracovať na jeho zlepšovaní a propagácii. Kľúčom k úspechu v online biznise je totiž návštevnosť webu.

Ak o vašej webovej stránke nikto nevie, len ťažko môže na jej základe objednať váš tovar, alebo služby. Mŕtvy web zaparkovaný v hostingu je vám k ničomu. Pochválite sa ním maximálne na vizitke alebo na letáku. Ale ruku na srdce – konverzia takýchto užívateľov je veľmi malá. Nikto nebude s letákom či vizitkou v ruke prepisovať adresu vášho webu do prehliadača. Ak teda chcete fungovať online, musíte aj online komunikovať. Máte našťastie bohatý výber možností.

Platená reklama

Najjednoduchším spôsobom ako prilákať návštevníkov na váš web, je zaplatiť si reklamu. Aj tu môžete vyberať z mnohých možností – od neobľúbených bannerov zo strany užívateľov až po platené odkazy vo vyhľadávaní, či platené PPC kampane na Facebooku.

Spätné odkazy

Ak spolupracujete s inou firmou, môžete sa dohodnúť na vzájomnej výmene spätných odkazov. Oni umiestnia na svoj web preklik na váš web a naopak. Ale pozor. V tomto prípade vám prospejú len odkazy z relevantných stránok – teda takých, ktoré s vaším podnikaním a obsahom webu priamo súvisia.

Tvorba obsahu

Google má rád weby, kde to žije. Ak teda chcete prirodzene zvyšovať svoje šance na lepšie umiestnenia vo vyhľadávaní, tvorte obsah. Ak predávate napríklad elekroniku, môžete si na webe založiť blog, kde budete umiestňovať novinky z vášho sortimentu, návody ako produkty používať, recenzie alebo jednoducho zaujímavé informácie pre ľudí, ktorí sú vašou cieľovou skupinou.

Drobnosti, ktoré zvládne každý

Aj bez veľkého rozpočtu môžete začať o svojom webe informovať. Najjednoduchšou cestou je zdieľanie na svojich profiloch na sociálnych sieťach, či nastaviť podpis v rámci mailu.

FOLLOW US

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *