TOP 3 dôvody, prečo váš web nepredáva

Mať svoj web je dobrý základ na to, aby ste mohli svoje podnikanie rozvinúť aj v digitálnom svete. Ale rozhodne to vytvorením webu nekončí. Ak už nejaký čas fungujete online, no stále nevidíte výsledky, mali by ste sa zamerať na niekoľko kľúčových oblastí, ktoré teraz možno zanedbávate, no ktoré vám pri troche zvýšenej pozornosti môžu výrazne pomôcť naštartovať vaše online podnikanie.

Problém č. 1: Nepoznáte svoju cieľovú skupinu a návštevníkov webu

Ak zákazník vstúpi do obchodu, skúsená predavačka ho obvykle vie odhadnúť a ponúknuť mu „to pravé orechové“. Správne s ním komunikuje a nakoniec ho presvedčí k nákupu. V online svete to tak jednoduché nie je. Či už predávate kozmetiku, oblečenie, módne doplnky, nábytok alebo súčiastky do auta, máte bez precízneho sledovania dát len veľmi hmlistú predstavu o tom, kto váš web navštevuje.

Aj obchod s dámskou kozmetikou môžu predsa navštevovať muži, ktorí túžia svoje polovičky potešiť, však? Ich správanie a preferencie však budú iné, ako v prípade dám. Čo s tým? Ako sa o užívateľoch niečo dozvedieť?

Absolútnym minimom je umiestniť na web meracie kódy – napríklad z Google Analytics a ich prostredníctvom sledovať tak demografiu ako aj správanie užívateľov. Ak ich ešte nemáte, mali by ste to okamžite napraviť.

Problém č. 2: Váš web nie je v optimálnej kondícii

Nie je web ako web. Ak chcete, aby bol ten váš výkonný, skontrolujte, či sa správne zobrazuje a funguje na všetkých zariadeniach. Ľudia už dávno nenakupujú len na počítačoch a notebookoch a tak zobrazenie na mobilnom zariadení je jedným z kľúčových faktorov úspechu. Tiež zrevidujte dizajn, otestujte ho a zamyslite sa nad tvorbou čerstvého obsahu – napríklad formou blogu.

Problém č. 3: Svoj web nepromujete, alebo nepromujete správne

Reklama na webe je jednoduchá a nemusí byť drahá. Musíte len zvoliť správny mix médií a formátov práve pre váš typ podnikania, ako aj správnu intenzitu.

FOLLOW US

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *